divendres, 1 de juny del 2007

Cuinar per fer feliç

Avui, finalment, m'he decidit a obrir aquest blog, amb l'unica pretensió de compartir algunes de les meves experiències a la cuina. Perquè "Cuinar per fer feliç"? Doncs perquè considero que aquest és el meu màxim objectiu quan em poso a remenar cassoles, fer feliç a la gent que m'envolta.
Ja que és la meva primera intervenció m'agradaria esmentar,els cuiners i les cuineres, que des dels llibres, programes de televisió o de ràdio o a través d'altres mitjans em fan i m'han fet gaudir de la cuina. En primer terme i en posició destacada, la Mireia Carbó, fa la cuina que a mi m'agrada, amb ingredients fàcils de trobar i tècniques senzilles, però amb un genial toc d'originalitat, i a més a més t'ho passes molt bé en els seus programes, tot un plaer. En Josep Lladonosa i Giró, potser perquè va ser un dels primers cuiners que vaig veure a la televisió i que em va fascinar i també perquè em fa gràcia el fet de què compartim cognom, Giró. I, finalment, l'Assumpta Miralpeix, de qui he après la base de molts plats de la cuina catalana, amb explicacions clares i detallades. N'hi ha d'altres com en Carlos Arguiñano, l'Isma Prados, en Jaume Fàfrega, la Carme Ruscalleda...dels quals també he après moltes coses. Moltes gràcies a tots i a totes.
Espero que les receptes que us faci arribar us agradin i tingueu la possibilitat de gaudir-ne i ser feliços