diumenge, 14 de novembre del 2010

Pa de formatge feta, tomàquets secs i orenga


Una de les coses que crec que facilita més la Thermomix és el procés d'amassar, tan pel que fa al temps,com a l'enrenou que suposa a la cuina.
Avui he fet aquest pa.

Ingredients:
- 300 g d'aigua
- 80 g d'oli d'oliva
- 30 g de llevat premsat fresc
- 700 g de farina de força
- 1 culleradeta de sal
- 170 g de formatge feta
- 3 o 4 tomàquets secs
- Una culleradeta d'orenga.
Elaboació:
1. Posa laigua, el llevat i l'oli en el got de la Thermomix i barreja 1 minut 30 segons/37ºC/vel.2
2. Afegeix la farina i la sal i amassa 3 min/vas tancat/ velocitat espiga
3. Afegeix el formatge feta i el ctomàquet trossejats i l'orenga. Amassa 30 segons/got tancat/ velocitat espiga.
4. Preescalfa el forna a 200ºC.
5. Dóna al pa forma de barra(en surten 2 de grans) i forneja 45 minuts.
I a disfrutar.

5 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

em penso que per reis em demanaré una thermomix, feu unes elaboracions estupendes!!

Gemma ha dit...

Ha de quedar un pa molt gustós, deu necessitar poc acompanyament... tot sol ja deu ser prou bo!

Mercè ha dit...

Ester, jo no tinc la thx, però sí la kitchenaid que feia servir per amassar. I dic feia, perquè des que he descobert el mètode de Richard Bertinet ara sempre amasso a mà, que queda un pa ullat i maco...
Aquest teu ho té tot... ja no cal fer pa amb tomata i formatge! ;)

RUBEN ha dit...

ui ui ui! Això té molt bona pinta! El formatge i els tomàquets secs combinen a la perfecció! Penso provar-lo amb la meva panificadora!
Una abraçada

No tot són postres ha dit...

Deu meu, quina cosa més bona! I com que jo si que la tinc la TMX no tardaré gaire en fer-ho!
PTNTS
Dolça